Dbs17 Selam hanımlar, 8+4 üz dün gece rüyamda kız bebek emzirdiğimi gördüm ve etkilendim. Haydi bakalım yorumlar 🥰
Kbryyy Dbs17 canım bana ilk zamanlar tüm doktorlar erkek dedi. 3 farklı doktora gitmiştim. Ama rüyamda hep kız bebek ve pembe kıyafetler odalar görüyordum. Sonra o doktorların hepsi bir ay sonra bana kız bu demesinler mi. Yani anlayacağın rüyam çıktı
Zeytin20 Dbs17 7 haftalıkken kızın oluyormuş Anka’ya hayırlı olsuna geldik dediler rüyamda. Uyandığımda sabah ezanı okunuyordu.12 haftalıkken cinsiyet öğrendim. 18+4 üm. Kızım Anka geliyor 😍😉
Dbs17 Kbryyy vallahi benim çevrem aşırı kız istiyor bende nedense insanlar hep kız diyo diye erkek olucak gibi geliyor ama rüya o kdar netti ki şaşırdım tabi ki allah sağlıklısını versin ama insan düşünüyor işte sizede hayırlısı olsun inşallah 🙏
Betulertugrul Eşim 2 kere, ben 1 kere rüyamizda kız görmüştük. Hic erkek görmedik. Kesin kız diyoduk artik ama oğlumuzu bekliyoruz💙 Allahım hayırlı evlatlar nasip etsin tüm isteyenlere inşallah☺️
Dbs17 Betulertugrul amiiinnn tabi herşeyin başı sağlık allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🙏🙏
Zeytin20 Dbs17 teşekkür ederim inşallah 🌻 sağlıkla cümlemiz kavuşalım 🕊 cinsiyet öğreninceye kadar etkisinden çıkamadım cinsiyet öğrenirken kalpten ölecektim ve doktorumuz pat diye söyledi 🥲 Oğlum var 34 aylık en büyük hayalimdi birde kızım olması ❤️ Şükürlerim sonsuz 🥰
12mommy Dbs17 bende gordum 3 kere rüyamda kız bebek hep gecen hafta cinsiyet tahminini söyledi doktorum kız olabilir dedi bence biz anneler hissediyoruz ya önceden 👼🏼🥰