Purinol, Decavit, Enzofen, oroferon ve adını bilmediğim bir ilaç daha kullanıyorum idrar testinde bakteri görülmüştü şimdi ise beyaz kremsi yoğun akıntı geldi bildiğiniz krem gibi birazda sert.. acaba ilaçlardan dolayı mı? 10+4. Haftadayım. Sizce normal mi?