Beyza00_ Kızlar yarın itibariyle 1. Tremesteri geride bırakıyorum bakalım bu dönemde bizi neler bekliyor 😍
Merveelisa Beyza00_ rahat bir doneme geçiş yapıyorsun 3 e kadar tadını çıkar sonra doğuma kadar yeter artk bu neymiş demeye baslicaksin 🤣