minikprensimmmm1234 tabiki kestirebilirsin hamileyken hem saclarımı kestirdim kac kere hemde 4.aydan sonra bitkisel boyayla boyadım. Dogum yaptım kızım gayet de saglıklı. Bicilen ömür sen sac kestirdin diye kısalmaz bu düsünce bence şirke bile girer. Lohusaykende kestirdim. Lohusalıkta sac kestirince ne oluyormus ömrü kısalmasında indirim mi oluyormus 😁