Ozlem42 en kötüsü aslında sırf yeni gebelik diye doktorlarin hiçbir sey yapmamasi , onemsememesi belki de düşmeyecekti tabiki allah can verse düşmezdi biliyorum ama yine de bence onemsemediler yine ayni durum olsa doktora gitmem progestan fitilim var evde onu kullanırim kendimin kendime daha çok faydası olacağını düşünüyorum artık.