15kasim 2 gündür minik minik sancım var zaten ama önemsiz sancılar şu an da çocuk içerde hareket ettikçe sanki gaz sancısı veya adet sancısı gibi kasıklarımda sancı oluyor düzenli bişey yok ama ara ara giriyor doğum sancısı olabilir mi ?
15kasim 15kasim bide soğuk soğuk terleme oluyor sancı oldukça şiddetli değil ama nefesim kesiliyor gibi de oluyor
15kasim Cigdem_42 ay teşekkür ederim şimdi azaldı zaten bi an acaba doğurcam mı dedim halbuki şiddetli bi sancı da değildi. Tek korkum ağrı eşiği yüksek bi insanım sancım olsa anlamam daha önce nst de sancım çıktı ve ben hiç fark edememiştim o yüzden korktum 🙈