Nurmittttnur Arkadaşlar kan sulandırıcı iğne kullanıyorum tüp bebek yaptım diye ama bugün bittiğini fark ettim bir tane var sanıyodum bi sorun olurmu sizce
mucizegebelik6 Nurmittttnur bir günden bisi olmaz canım. Bazı gebeler de kanama alanı oluyo oksapari bıraktırıyorlar bile onlara da bisi olmuyo yanı korkma ama yarın alırsınız
nlycltk Nurmittttnur bende bi gün yapmayı unutmuştum uyuyo kalmıştım doktoruma sordum bi sorun olmaz demişti bi daha aksatma demişti şükür bişey olmamıştı ama ben coraspirin de kullanıyorum sabah coraspirin akşam oksapar iğne
BirPatiSever Nurmittttnur 1 günden bişey olmaz. Ben fetal DNA testine kan vermiştim, kan sulandırıcı kullandığım için bakamadılar. Tekrar kan alınacağı zaman 1-2 gün iğnemi vurdurmamışlardı. Yarını ihmal etmezsiniz.
Nurmittttnur mucizegebelik6 eve canım öyleş mucizegebelik6 evet canım korkulacak biley yokmuş çok şükür yarın yapıcam inşallah
Nurmittttnur nlycltk bende sabahları coraspirin akşamları iğne kullanıyorum doktoruma yazdım bişey olmaz dedi
Nurmittttnur BirPatiSever teşekkür ederim yazdığın için doktorumda sıkıntı olmaz dedi yarın alıp vurulan😍