Sheisagirl Ebeye suslettiğiniz hastane çıkışını mı vereceksiniz yoksa başka bir takım mı. Çünkü fotoğraf cekiminde süslü tulumu giydircem acaba kirlenir mi dığumhanede giydirilirken
Elfn Sheisagirl ben ebeye normal 5 li hastane çıkışını vericem isme özel olanını sonra oda da giydiricem fotoğraf çekileceği zaman ☺️
zeynopd Sheisagirl benim doğum yapacağım hastanede bebekleri doğduktan sonra yıkamıyolarmış. o yüzden hastane çıkışını vermicem hemen. 5lisi olabilir. kirlenicek yağ kan olucak. gerçi kuru oluyomuş ama bilemedim bende.
Vldnrdnc Sheisagirl süslü olanı vermeyin normal bi takım yada hastane çıkışı verin az da olsa mutlaka kirlenir çekim için olanı sonra giydirirsiniz gelir gelmez çekim yapılmaz zaten
Zagrozunannesi Bi tek alt zıbın kırlenıyo bence verin süslü takımı giysin bende gsli takım almıştım burda okuduklarımdan kırlenıyo falan dedıler normal 5li takım verdim hiç de kırlenmemıstı sılıyolar zaten kırlenmıyo belki Doğumdan sonra dıkıslerınız falan olur ılgılenemezsınız degıstırmek ıcın ben keske gsliyi gıydırseydım dıyorum hala 13 gün oldu Doğum yapalı😌😌😌
Prensesininannesi Sheisagirl başka bir tskım canım 10 lu setlerden al ver battaniyesine kadar hep sonra sen odanda cekim için halledersin çünkü yıkamıyolar ve kirlenicek