gbyalcin ysmnn-100 ben etlik lokman hekime geçtim 165 ₺ muayene ücreti var. Doktorum Sincandaydı orası 120 ydi. Diğer hastaneleri bilmiyorum ama 😊
Canmyavrumm ysmnn-100 ben ankara sehır hastanesıne gıdıyorum orda yuksel hanım var cok guzel ozeldekı gıbı bır doktor asırı guler yuzlu acıklayıcı
gbyalcin ysmnn-100 İrade musagil. Ben Sincanda kendisinden çok memnun kaldığım için peşinden etliğe gidiyorum annesinin peşinden giden yavru ördek gibi 😂
gbyalcin ysmnn-100 evet canım her şey dahil 6500 dü ama zam gelmiş olabilir. Bi de ben Sincandayken aldım etlik bi tık daha pahalı