Ece_2 Geldi sezeryan günümüz artık..Sabah 7 de hastanede olucaz bebişim geliyor artık ❤❤ Dualarınızı eksik etmeyin olur mu 🙏
sehrengiz_8 Ece_2 gönderiyi okurken ben heyecanlandım sağlıkla al kucağına sağlıkla büyütmek nasip olsun rabbim yar ve yardımcın olsun
Ece_2 Iyi dilekleriniz icin cok tesekkurler. Hepimiz insallah saglicakla bebeklerimizi kucagimiza alip buyuturuz ❤🌸🙏