Adapte34 Kızlar bugün kontrole gittim bebeğimin kilosunun 1890 olduğunu söyledi doktor biraz fazla dedi sizin bu haftada bebekleriniz kaç kiloydu ?
Papatyamevsimi-89 Adapte34 29+6 da 1832 dedi 2 hafta öndeydi perşembe 31+5 de gidecem kac olmus bakalim
alyaninannesi2 Adapte34 hayır gayet normal. Benim 29 da 1800 dü bana 2 hafta ilerde 31 uyumlu dedi. Beni söyle doktoruna o zaman normal der herhalde 😂😂
Adapte34 alyaninannesi2 hahahaha😂 doktorumun iri bebeklere karşı hassasiyeti var ablama da hep ooo ne yapmışsın böyle şişirmişsin bebeği diyip duruyordu😂
Lavantakokusu Adapte34 benimde öyleydi iri bir bebek dedi, yavaş yavaş haftasına göre normale döner sanırım bilemiyorum