iremby Nisa hastanesine gidip memnun olduğunuz doktor hangisi? Veya çevrenizde yakınınız varsa giden. Ben ilk Fatma hanima gittim ilgisizdi kanamam oldu odaya bile almadi 45 dk kapida bekledik. Sonra muhabbet hanimdayim o gun o bakmisti bana suan ilgisi guzel ama kotu yorumlar okudum biraz korktum. En iyi Derya hanimla ilgili yorumlar gördüm. Asiye hanimda iyi diyorlar ama kotuyorumlarida var. Derya hanimla ilgili kotu bir sey goremedim hic. Giden varsa bilgilendirebilir mi soracaklarim var ona gore doktor degistirmeyi düşünüyorum. Iyi kötü yönleri doktorlarin neler. Muhabbet hanim ultrasonda uzun uzun gosteriyor bebegi. Guler yuzlu pozitif. Aradigimda sorularima cevap veriyor ulasabiliyorum. Henuz bir sıkıntı yasamadim. Sıkıntı yasayanlarda sıkıntısını yazarsa. Esimle bir degerlendirme yapmayi dusunuyoruz net bir karar verip daha degistirmek istemiyoruz. Esim orda calistigi icin baska hastaneye gitme sansim yok. Ordaki doktorlardan en iyisini bulmak ve onda devam etmek istiyorum. Korkularim var. Ilgi alaka ve deneyim olarak iyi kimse ona gitmek istiyorum. Yardimci olabilecekler yardimci olurlarsa cok sevinirim..
feyzosvemercimek iremby ben Necla hanıma gidiyorum memnunum ama Derya hanıma gidip çok memnun kalanlar var
iremby feyzosvemercimek evet bende duydum memnun kalanlari iste o memnun kalanlar gelirse bir ogrensek tam nelerden memnunlarmis