Kiki-riki Kızlar yarın sabah 37+4 de bebeğime kavusucam çok korkuyorum içimi bı heyecan kapladı bana dua edin çok güzel geçsin en az acıyla bebeğim sağlıkla gelsin. İlk doğumum çok tecrübesizim çok paniğim. 😔
Bankacianne48 Kiki-riki ameliyattan korkma çünkü iğneyi de hissetmicen panik yapma uyuşukluk geçince ağrın olur ama agri kesici bitter çikolata neskafe sade bide bol yürüyüş cnm
Rumeysaclp Kiki-riki Heyecanını korkunu o kadar iyi anlıyorum ki ama herşey çok güzel olacak buna emin ol 🥰 sağ salim kavuş inşallah yavruna , smdiden geçmiş olsun , çok güzel telaşlar bunlar hiç panik yapma dualarım seninle inşallah 🤲😇
Kiki-riki Rumeysaclp çok teşekkür ederim Allah razı olsun. Rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin