Aysun2834 ben yenidogan 3 aylik, 3-6 aylik ve 6-9 aylik olarak boldum canim. Yenidogan icin bi hastane cikisi oluyor zaten birde 3 tane daha zibin ekledim,5 adette patikli pijama alti.1 tanede tulum ekledim. Bazilari iki hastane cikisi diyor ama benm hastanem kendiside bi takim giydircekmis ben oyuzdne 1 tane aldim.
3-6 ayligi daha cok tuttum. 5 tane tulum,5-6 tane pijama takimi,tek alt taytlar 4 tane. 5-6 tanede zibin zibinlarimin cogu kisa kolluydu sonra kış bebegi olcak uzun olsun dediler 3-5 tanede uzun kollu aldim. Bukdri biraz fazla aslinda ilk heves diyelim:)
ayni sekilde 6-9 icinde aldim.
Birde disari ozel birine gidersek diyede ayına gore pntolon bluz aldim 1 er cift
Bunlara ek corap ve patik
2 tane bere
Kiz olcagi icin saç bandı:)
Penye yelek
Penye hirka
Battaniye
Bornoz takimi
Kundak battaniye
12 adet mermersahi agiz mendili
5 adet muslin mendil
3 adet mama onlugu
br.browns baslangic biberon
P.avent yenidogan emzik
Uni baby yenidogan pamuk islan mendil
Prima premium care yenidogan 1 ve 2 beden bebek bezi
Mustela yenidogan kopuk sampuan
Burts bees bebek sampuan ve vucut losyonu pisik kremi
Kuvet seti
Avent bebek telsizi
chico tarak seti
Tirnak makasi
Unutmadiysam cogunu yazmisimdir:) koly gelsinn:)