crnnbyr16 Merhaba anneler idrarda köpük olması enfeksiyon belirtisi midir? Bunun ne olduğunu bilen var mı ?
Mikmikbuk crnnbyr16 Bi video izlemiştim gebelikte idrar daha köpüklü olur diye normal idrarla kıyaslıyordu. Hatta gebelik testi yapmaya çalışıyordu böylece videoda. Benimde köpüklü 14teyim. bişi olmaz ağrınız sızınız yoksa bencee.
miranbeyinmothersi crnnbyr16 en büy K belirtisi protein kaçağı birgün bile aldatmadan tahlil vermen gerekiyor
Nnefri999 33 haftadayım bu güne kadar ¾ kez idrar testi yaptırdım hepsibdede köpüklü köpüklü çıkıyordu😅( o bardağa doldurunca farkına varıyordum) Ama sonuçlar temiz hep çıktı 🤷🏻♀️
crnnbyr16 Nnefri999 aman iyi temiz çıksında ☺️ Çok afedersiniz idrara çok sıkışmış gibi gidip az gelince bi an telaşlandım. İdrar testi yaptırmak gerekiyor sanırsam
Nnefri999 crnnbyr16 öyle zaten Son haftalarda daha sık oluyor Dalga geçer gibi Koşa koşa gidiyorum bi kaşık anca 🤦🏻♀️ Bunun için mi okadar tantana 🤣
crnnbyr16 Kızlar hepinize teşekkür ederim 🧡🌸 sabah idrar tahlili verdim sonucun çıkması 2 3 gün sürermiş inşallah kötü bir şey yoktur 🙏