Aysezey Hafza_38 bebiş midende değil canım 🤭😄 bişey olmaz Allahın izniyle korkma. Plasentadan da geçemez. Mide asidi her şeyi eritiyor zaten..
Hilal-95 Hafza_38 nasıl yanı kıl tutun ne kılı yuttun kız ben akşama kadar kedim kucağımda geziyorum🤭🤣
Hafza_38 Hilal-95 ya evet komik ama 🤣🤣 meyve yiyordum saç dolanmış çiğneyip yuttum hissettim gittiğini çok kötü de oldum bebeğe gitmez inşallah 🤭
Aysezey Hafza_38 valla alınırsın falan diye çok gülmedim ama gerçekten de son 10 dakıkadr gülüyorm çok yaşa inşallah 😆😄🤭 Bişey olmaz ya nolcak 😊😊 kaç haftalıksın yeni galıba ❤️❤️
Hilal-95 Hafza_38 olmaz kuzum allahın izniyle korkma🤭🤗🤗 valla ben kedimle uyuyorum düşün yani bebeğe yarayan şeyler gidiyor merak etme🤗🤗😂
Hafza_38 Aysezey Evet artık doktoruma da yazmaktan artık doğursanda kurtulsam dicek en sonunda en ufak şeylerden bile tedirgin oluyorum 20 haftalık
Aysezey Hafza_38 Öyle geçmezki zaman. Ne kadar rahat ve sakin olrsan bebeğinde o kadar sakin bi bebek olur Allahın izniyle. Derin derin nefes alıp huzurlu olmaya çalış olrmuu 😊