sblyrms Haftaya doğru gidiyoruz çok şükür 😇 Durumlar nedir tatlış hamişlerim nasıl gidiyor gebelik 😇 Göbişler çıktı mııııı
ebrar6036 sblyrms 17+4 bulantılarım yeni bitti dün bebeğimin kız olduğunu öğrendim tekmelerini özellikle sabahları çok net hissetmeye başladım öyle işte
Serapmehmet_19 sblyrms bizde öyleyiz canım 15+2 şuan 16. Haftaya doğru gidiyoruz, iyi gidiyor şimdilik yavaş yavaş çıkıyor göbüşte😃😍
cahillesohbetikestim sblyrms 24+4 tetanoz İkinci doz olucam bugün göbüşümüz de çıktı çok şükür sürekli hareket halinde sıpa maşallah çok hareketli bir bebek 🤣🥰🧿💙
ozgese-s 21.haftadayım herşey güzel ama bulantılar yeniden başladı :( Göbeğim de çok çıkmadı bol giyince belli olmuypr henüz 😂
Puding ozgese-s kız profilde ki göbek senin değil mi 🤭🤣 bende 20. Haftamdayım seninkinin yarısı yok keşke olsa 😀
Busra2013 ozgese-s bende 21+1 gobek benımdr dar gıyınce belı oluyor sız hareketlerı hergun sık sık net hıssedıomusunux benım bu 2 gundur mıde bulantım var bebekte bı hareket edıomu anlamadım kı korkuom bısımı olfu dıe
sblyrms ebrar6036 Benim hâlâ prillam elim ayağım yutmaya devam ediyorum bi gün yutmadım çok kötüydüm akşama kadar 😂😂
ebrar6036 sblyrms geçer İnşaAllah miğde bulantısı geçtikten sonra insanın bir iştahı açılıyor çok iyi geliyor şimdi ne görsem canım çekiyor
Azra777 sblyrms benimde 15+2 su an bir hafta öncesine kadar hiç belli olmuyordu karnım su an bil giyersem olmuyor ama kendi kıyafetlerim su an sırıtıyor. Bunun sebebi de bulantılarımdan çok çektiğim için bi anda bitince her şeyi yiyorum ve her şey de canım istiyor psikolojik olarak 😂
sblyrms Azra777 Bende standart beslenme gidiyorum 3 öğün 😂😂 canım hiç şunu çekti diyemedim daha aşermem zaten hiç olmadı 😂😂😂
Yesim2554 16+3 oldu ve oğlum olacak inşaallah sabah bulantılarım devam ediyor ve gün için de kusma olmasa da midem bulanıyor bunda beni halsiz yapıyor bazen hiçbirşey yapamıyorum canım hiçbirşey istemiyor neden aser mıyorum acaba 🤔🤔🤔
sblyrms Yesim2554 Çoğu kişi erkek bebekte aşerme olmuyor zorlu geçmiyor falan diyor ama doğru mudur bilmem 🙂 Prensesler naza çekşyor galiba 😂
Yesim2554 sblyrms doğru evet kizimdayken midem daha kötüydü hiçbirşey midem dr durmuyordu ama oğlum ona gore daha rahat geçiyor ama bazen çok halsiz oluyorum midem bulanıyor mesela bugün yerimden kalkacak halim yok
Puding ozgese-s benim de öyle 20 haftalığım ablamlar falan sen hamileyim diyip bizi mi yiyorsun diyorlar dedim he bir kaç ay sonra görürsün eline bebeği verince dedim 🤣
ozgese-s Busra2013 Her zaman net hissetmiyorum canım bi gün hissediyorum bi gün hissetmiyorum bu zamanlarda doktorum normal demişti merak etme tatlı yiyince hareket ediyor ama bi dene bakalım
Busra2013 Puding nıe hareket etmıo o zamN bu bebek tatlı yıye yoye bı hal oldum 2 gundur hıc mıdr bulantısı yasamadım hamılelıkte neden bugun bole oldu bılmıom korkuom