Yagizyilmaz Selamm kızlar 36+3 2700 dedi kilosuna bana sanki az geldi bu haftalarda olan var mı sizinkiler kaç kılo
tgba715 Yagizyilmaz canım bence normal sınırlarda hiç kendini strese sokma bisey olsa doktor söyler hep böyle panik yapıyoruz kendim de dahil😄
Esra_42gunindi Yagizyilmaz bende 36+3te doğum yaptım 2850ydi kilosu 2720ye düştü az da değil aslında canım
Dfdfdfdf60- Merhaba canım 33+4 2450kg ama bebegın suyu fazlaymıs doktor dedı perınatolojıye gıdıcem sımdı saglıklı olsunds ınanki kılosu bos
Yagizyilmaz Dfdfdfdf60- gerçekten orası öyle bizim de 34+4 te 2500 dü inşallah bir sıkıntı yoktur saglıkla kavuşun🙏
Minikanneee Yagizyilmaz 36+1 haftalığız bizde bizim de kilomuz 2.700 47 cm doktor olması gerektiği gibi dedi
Yagizyilmaz Minikanneee bana da az vs demedi ama burda bu haftalarda kıloları paylaşmıslardı 2 3200 arası yazıyordu herkes bende açıkcası en az 2900 dür dedim 😂