Kubratalo4965- Aycaaa571 sürekli yalnızım bende çok fazla bunalıyorum kendi kendime oturup ağlıyorum böyle sesli konuşan herkesi öldüresim geliyor değişik bişey ya Allah yardımcımız olsun 🙏
Seymaben Kubratalo4965- bende aynı durumdayım rşimle şakalaşmaya falan bayılırdım normalde ama şimdi adamın herşeyi batıyo bana yanımda dursa bile kalk git şurdan diyorum seside çıkmıyo garibimin 😅😅
Aysegul9371 Kubratalo4965- hamileligmn ilk haftalarında bende çok sinirliydim. İlerledikçe daha da sakinleştim ama eşimde tabi sinir etmemek için herşeyi yapıyor
Kubratalo4965- BeybininAnasi umarım öyle olur, bebeğim etkilenmesin de ben bir şekilde idare edebilirim