Herkese merhaba kızlar. 28 haftalık hamileyim slopet tulumlardan almak istiyorum. Yalnız iç karnım geniş olduğu için karnım çok belli değil son haftalara doğru şişiyorum ilk hamileliğim de böyle olmuştu. Şu an 82 kiloyum ama boyum uzun zayıf duruyorum doğuma kada 5 kilo filan alsam kaç beden tulum almalıyım sizce ve hangi marka olmalı. Lcw de mağaza da yok genelde netten siparişte var bende emin olamıyorum. Yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler 😍😍🤗🤗🌼