Açıkçası hastane kontrolünde tedaviye bakılmalı diye düşünüyorum. Benim de ağır olmayan kırmızı kanamam oldu, bir gece hastanede kalıp serum, ilaç, progestan takviyesi ile toparladım. İhmale gelir şey değil bence şu anki. Hem progestanı vajinal almak tavsiye edilir daha çok. Bol bol yatın ve dinlenin.