Nazlican bizde 28+6 yüz bana da illa yarın yapalım diyor . Ama bebeğimin gelişimi önde de değil Yani zaten . Ama anlamadım açıkcası . Yarına kadar düşüneceğim bilemiyorum . Zaten diyet tarzı besleniyorum . Meyve hariç e meyveyi mi bırakayım anlamadım ki .