Melinalin Moralinizi bozmayın, bol bol emzirmeye çalışın. Benim kızımda da 9 oranındaydı sarılığı uyandıramıyorduk, haliyle emmiyordu da. Sütümü sağıp plastik kaşıkla ağzına döke döke icirmeye çalışmıştık. Yükselmedi daha fazla, uyanmaya başladı beslendikçe. Düzenli bir şekilde 2 saatte bir vermiştik ağzına, emmelerde düzene girince kısa sürede geçti sarılığı. Kolaylıklar diliyorum.