Minnakkurabiyeveannesi27 Kzncbsra çok şükür kuzum ara ara bebişimi hissediyorum 17+6 yiz bizde benim de sadece karın kasintisi sıkıntım var onun dışında problemimiz yok sen nasılsın senin bebis nasil
2105_iyiki Kzncbsra kasık ağrılarım başladı normalmii sanırım şiddetli bulantılarım vardı şükür hafifledi doktora gittim ama cinsiyeti hknnda bişi söylmedi bacaklarını kapatmış diye çok merak ediyorum cinsiyetini 😌💕🐣
Aselinkooo İlk gebelik ler mi hareket hissediyormusunuz, 😊 2.de erken hissedilir deniliyor da merak ediyorum bende. 13.+4 m ben daha zamanım var ama 😄
damlaakgn Aselinkooo ben 23. Haftayım ilk gebeliğim yeni yeni harketlerını hıssedıyorum tam net degil hatta çok sabırsızdım başlarda ama harika bir hissss
Meliha__ Damladzdslk bende 17+4 Bi tek bende mi var diyorum bu sorun benim de belim cok agrıyor özelikle ayakta durduğum zamanlar 😔
Kzncbsra Minnakkurabiyeveannesi27 Maşallah canim Bizde iyiyiz cok sukur 16+3 bende sirtnustu yatinca karnim kalp gibi atiyor goruyorum ya intertenetten baktim hareketleri titresim yapiyor diyor ama bilemedim😊
Sedadefne01 16+1 biz henüz cinsiyet öğrenmeye gitmedik 17. Haftada gitmeyi düşünüyorum sizler öğrendiniz mi 🐣
ozge07070 Sedadefne01 12+6 %80 erkek demişti 17+0 da 100 de 100 kız dedi artık değişir mi bilmiyorum şuan 17+5 im 😊
Kzncbsra Sedadefne01 12 haftalikken kiza benzetiyorum dedi 15 haftalikken yine kiza benzetiyirum dedi artık bence kiz 😊
MelekMervertlek Sedadefne01 12. Haftada büyük ihtimalle kız dedi haftaya öğreneceğiz 17+1 olacak bakalım sizin?
Minnakkurabiyeveannesi27 minigim34 Peki siz ne yapıyorsunuz bunun için doktor bana normal dedi karaciğer enzimleri normal olduğu için korkulacak bir durum yok dedi ama çok kaşınıyor siz ne yapıyorsunuz kaşıntıyı durdurmak adına
Halide_70 17+6 kasık ağrısı ve eğildiğimde göbek çevresi gerginliği sertliği durumu oluyor. Minik kıpırtılar da hissediyorum ama ne olduğunu bilmiyorum. 🤗
Kzncbsra Halide_70 bazen karinnsertligi bendede oluyor hisseditmeue baslamissin canim darisi bize insallah
Minnakkurabiyeveannesi27 Kzncbsra aynen kuzum o pıt pıt lar Bizim bebisler sağlıkla gelsinler inşallah 🥰
ozge07070 Kzncbsra yanlış anladın canım 12+6 da ikili taramaya gittiğimde %80 erkek dedi 5 gün önce gittim 17+0 dım kıza dönmüş 100 de 100 kız dedi