Bana geç dediler hazırladım dün gece 36+3 teyim
Kendim için
İki eşofman takımı önü düğmeli
Üç tane alt çamaşır iki tane atlet
Emzirme sütyeni
İki tane çorap
Göğüs pedi
Göğüs ucu için krem
Rulo peçete
Kapalı olduğum için yazma
Terlik
Depend
Bi de kaç makyaj 😀
Bebeğim için de
Onlu hastane çıkışı
Beşli hastane çıkışı
İsimli tulumu
Üç çorap
İki zıbın
İnce battaniye
Kalın battaniye
Müslin örtü
Sarı yazma
15 tane bebek bezi
Yeni doğan ıslak mendili
Temizleme pamuğu
Puset
Koyduklarım bunlar
Ebe bana hasta bezi de koy dedi Depend aldm sizce gerek var mı normal de olsa bile
Mutlaka şunu koy dediğiniz ne olur bana da yazar mısınız 🙏