busranr06 rabiagucer03 ayyy maş 36 olduk hiç bu kadar net oynamadı bebişim 🥰ne zaman cekmeye kalksam hemen duruyo benim sıpa🤣
Gulmom rabiagucer03 hahahah benim ki gibi hareketli bir cocuk buldum sonunda 🤣🤣 herkes kızımın hareketlerine cok sasırıyor 🤣🤣
Leylosacl rabiagucer03 ay masallah erkek bebekler böyle sert oynuyor benim kızım bir miskin azıcık kipirdiyor o kadar 35+4 olduk
Zehrakutay2018 Masalkah bende 36+5 im yarın kontrol var en son tersti bebeğim çok yorgun bitkin hiç birseye mecalim yok
rabiagucer03 busranr06 kız benimkide öyle kolay kolay yakalamak zor ama midem sorunlu şuan ondan bu coşkusu 😂
bsrakaradayi busranr06 yaaa benimkide öyleeee ne zaman çekmeye çalışşsam ya da babasının elini uzatsam oynamayı kesiyor 😂
sedayener- 35+1 bir kaç gündür agrım vardı bugğn gittim muayne etti 2. Gebeliğim eski doğuma bağlı rahimde acılma var dedi ama kaç cm söylemedi kafam karıştı nasıl oluyor böyle diye
Zehrakutay2018 rabiagucer03 ikinci bebeğim bu ilk normaldi en son muayenede tersti yarın bakalim dönmüş se inşallah normal
sedayener- rabiagucer03 yok demi bende buna şaşırıyorum. Kaç cm olduğunu da söylemedi. Eski Doğuma bağlı rahimde açıklık var o kadar dedi 😒 ama kaç cm olduğunu demedi.
Ay_parcasi Bende 35+1im rahmime baskı yapıyor hareketleri sert ve çok toplanıyor😊 ilkim sezeryan ve aradan 7 sene geçti hiç bişey hatırlamıyorum acaba yalancı sancı mi ne bu hissettiklerim😣