Annenaz Bende Ankara’da yaşıyorum ve geceleri aldığım hava resmen burnuma yapışıyor ciğerime inmiyor 🤣 Dün akşama doğru koltuk yıkamıştım gece yatarken baktığımda kurumuştu o derece kuru. Sinbo marka soğuk buhar aldım henüz gelmedi memnun kalacağımı düşünüyorum fiyatı 245 TL idi. Üstten dolum su kapasitesi 2 litre falan sanırım hemen bitmez yani. Orta ayarda çalıştığında üzerinde bulunduğu zemini ıslatmıyormuş ama yüksek ayarda çalışınca altına bir havlu gibi bir şey koymak gerekiyormuş.Epey araştırdım kafama en yatanı buydu fiyat performans ürünü denilebilir çünkü piyasa 💸 Bir de odaya ıslak havlu koydum, peteklere takılabilen içine su koyulan aparatlardan aldım, hemen yan odaya iki makine çamaşır astım lakin hiç biri fayda etmedi. Umarım yardımcı olabilmişimdir.