iki_melek_annesi 16+4 haftalık hamileyim karnım çok şişiyor normalmi ki yada böyle durumda olan var mı ne yapıpda şişkinlik geçiyor rahatsız ediyor artık kontrolüme de var daha sizlere sormak istedim.