edakr1422 Kızlar bi sorum olacak adetime daha 5 gün var ama az önce kahverengi bir lekelenme gördüm az bisey sizce bu gebelik belirtisi midir adetim de düzenli olur normalde 🙈💞
Deletedmom_29 edakr1422 yerleşme kanaması diye adlandırılıyor yinede adetin geçmesini bekle istersen canım benimde bugün adet günüm lekelenme oldu ve geçti bekliyorum sabırsızlıkla 🤍🦋