Aselinkooo Sibelkaikx sezeryan se gelişime göre verir ilkse bide duruşuna bağlı yani ters falanda dönme ihtimali de yoksa 37.38 de alır. Normalde Edd diye yazıyor Ultrason kağıdında ama herzaman ona göre olmaz daha erken yada daha geç olabilir 😊 bebeğe bağlı.
Sibelkaikx mucizegebelik6 Tahmine gore 27 28 kasim falan 35+2 haftalim ama doktorun net bisey soylemesini de istiyorum
mucizegebelik6 Sibelkaikx ha senin doğum zamanın yaklaşmış 😀 çatı muayene zamanında söylenir tahmin edilir diye biliyorum ama
Sibelkaikx mucizegebelik6 Bakalim yarin muanem var net bisey soyleyecekmi merak ediyorum evwt hayirlisiyla yaklasti🥰
Sibelkaikx Ufuk seninle nerdeyse ayniyiz sadece gün olarak 2 gun ondesin bende 35+2 haftalim benim tahminime gore kasimin 28 gibi dogum
Sibelkaikx Ufuk benim tahminim 41 42 haftalık oluyorum cunku normal dogum ve bi sikinti erken olmasa dogum eyer daha doktorum net bisey soylemedi