Mavi_bulut 3 sene önce ilk doğumum oldu özel hastanede doktor hastaneden çıkınca reçete verdi sut artırici şeyler filanda yazmıştı annem doktora batikon felan vermiyormusunz denildiğinde doktor vermiyoruz artık batikon dedi sebebini açıklamıştı untttm doğumdan sonrada batikon kullanmadım sadece dikislerin kuru kalmasını saglamam söylenmişti kuru kalmasını önledim 1 1 buçuk haftada da düştü dikişler