VergiliBirsenTolga Kızlar hamişler bi arkadaşım söyledi sırt üstü yat ve tatlı bişeyler ye bebeğini hissetmen daha iyi olur gibisinden sizce ne kadar doğrudur hissedemedim de sola yattım
mervec VergiliBirsenTolga sirt üstü yatmak sakıncalı ama kuzum dikkst et çok uzun süre yatma kan akışı azalır bebeğe giden kan da azalır aman diyim dikkst et bebeğinin sevdiği şeyleri ye tepki vereceği şeyleri tespit et onları ye hareket eder
Oglununannesi VergiliBirsenTolga bi nescafe iç soluna yat 30-40 dk sonra hissedersin büyük ihtimal nescafeyi ebeler öneriyor bebeği hissetmediğimz zamanlar için🙂
YAkyol Sirt ustu yatmak bebege zararli siz tatli yiyip solunuza yatin elinizi karniniza koyun konusun bebisinizle ben oyle yapiyorum artik tepki veriyor muziklere karsi bile bu arada kac haftaliksiniz
VergiliBirsenTolga YAkyol evet öyle diyorlar ama sağ sola yatmaktan yanlarım acıdı arada sırt üstü yatıyorum şimdi reçel yedim sola yattım hissedemedim inşallah hissederim 😘😘
Kkbra VergiliBirsenTolga ayaklarını uzat soğuk su iç hareket eder bebişin 😊benim ki ayaklarımı uzatınca başlıyo tekmelere hareket etmeyince soğuk su içiyorum hemen hareketleniyo bebişim 💙
Kkbra VergiliBirsenTolga sağlıklı olsunlarda gerisi önemli değil, sağ sağlim kucağımıza alalım hepimiz de inşallah 😙💙💕
Elifff1601 VergiliBirsenTolga arkadaşin haklı tatlı bisiler ye 2 3 dk sırt üstü yat elini karnina koy hareketlerini hissedersin. Ultrasona girdigimizdede 2 3 dk sırt üstü uzaniyoruz bisi olmuyor bende 26 haftalik gebeyim ve bende boyle yapiyorum 😊😊
Oglununannesi VergiliBirsenTolga günde bir fincan nescafe yasak değil bana ebe söylemişti zaten ama sen bilirsin :)