MERhaba anneler . 32 haftalık hamileğim geçen gün gittiğimde doktorum bebeğimin her şeyinin normal olduğunu ama karın çevresinin gelişiminin bir hafta geri olduğunu söyledi. Henüz endişelenecek bir durum olmadığını söyledi ama başına böyle bir durum gelen oldu mu?