Busur40 Merhabalar bebeğimiz için dolap ve şifonyer aldık uzun süre kapağını açık bırakmama rağmen dolabın içinde çok keskin bir mobilya kokusu var,eşyalarını yerleştirdiğimde onlara da siner diye tedirgin oluyorum. Nasıl geçirebilirim fikri olan var mı? 🤗
mom130 Busur40 deterjanli suyla güzelce silin ve içine bir yastık da olsa koyun boş kalmasin bir de günlük pedlere parfüm sıkıp dolaba yapıştırıyorlar iç tarafına güzel kokuyor
Babymoomy Busur40 mobilya ile alakalı ben evleneli 3sene oldu kokuya alıştım artık ama hala o koku var günlük olarak kıyafetlerine doğru kumaş spreyleri var ondan sıkın o koku sinsşn oraya
Hilal-95 Busur40 sirkeyle sildim ben braz kötü koktu ama snrasında bebeğin yumuşatıcısıyla sildim baya havalandırdım kıyafetlerini öle koydum
Arya-h Eşim Mobilyacı ona sordum şimdi Lake dolap ise, sütü kaynatıp içine koysun dedi buharı alırmış veya bayat ekmek bir kaç gün dursun dedi. Veya odada mum yaksın diyor.
11annebebek Ben normal temizleyip üzerine bir de kolonya ile sildim her yerini hep açık bırakın bir de yumoş sprey var sarı olanını aldım çok güzel kokuyor ve kokusu baya kalıcı bizim dolaplardan koku gitti gibi bi deneyin
Deletedmom27272 Busur40 bende de aynı sorun var bebek şampuanı koydum suyun içine öyle sildim 1-2 gün açık bıraktım kapakları çıkmadı yine içine dalin fıs fıs sıkıcam şimdi 😒
Oykuaygun Busur40 ben 1 aydan fazla havalandırdım anca geçti. Ki eşyalarını yerleştirmiştim kokusu sinmedi
Kbrbisi21 Busur40 benim dolaplarimin icerisinde hep sandiklara koyulan sabunlardan var hem kiyafetlerde guzel kokuyor hem dolap kokusu olmuyor