Mervedefne33 Kızlar 5+6 günlük gebeyim ve ayaklarım çok üşüyor bu normal mi tek ısnmayan yerım ayaklarım 😊
Serrammm Mervedefne33 normal canım bende gebe olduğumu öle anladım anormal bir şekilde yazın ortasında üşüyordu hala buz gibi ısınmaz bir türlü ama kan değeriniz yinede önemli
Esmaonur Mervedefne33 13+5im öğrendiğimde yazdı ve yazın bile üşüyordum hala aynı değişmedi ayaklarım hiç ısınmıyor bende de kansızlık çıkmadı değerlerim normaldi ama bana da bu kadar üşümek tuhaf geliyor
Alyy Mervedefne33 benimde öyleydi genelde erkek bebisler de çok üşürmüs gerçekten de bebişim erkek 🙈🙈
Tazegelin12 Mervedefne33 Erkek bebekte ayak üşür derler oğlumda benimde çok üşüyodu ne yapsam ısınmıyodu şuan kızımda üşümüyo ☺️
Mervedefne33 Serrammm kan degeri normal cıktı ama istahım hiç yok ondan olabılirms dengeli beslenmeyince bulantı oluyor canım bşey istemiyor kızımda boyle olmamıstım bu gebeliğin zor geçicek belli 😊😊
Huri-li Bende ilk öğrendiğim günden beri ayaklarım buz hep üşüyorum 14+4 üz bizim erkek genelde ayak soğukluğu erkek bebekmiş😊💙