Nermin70 Kizlar bebise emzik vermeyi dusunuyorum henuz hamileyim 🤭 kaucuk emzik mi iyi silikon emzik mi bide marka olarak öneriniz nedir
Babymoomy Nermin70 oğlumda klasik damaklı wee baby emzik aldım hemen tuttu Kızımda gene wee baby alıcam ama bu sefer full silikon olan emzik alıcam daha rahat eder ağzı hemen kavrar
metehaninannesiii Nermin70 kaucuk bibs var eger kaucuk alirsaniz 4 haftada bir yenilemeniz lazim sistigi icin agiz yapisini bozabilir biz philips avent ultra air kullaniyoruz genelde her bebek bu emzigi tutuyor
1ErkekkAnnesii Nermin70 kauçuk da bibs güzel bir marka kullanırsanız sürekli değiştirmek zorunda kalırsınız ben philips avent ultra air kullanıyorum çok memnunuz ve de tutmaları kolay oluyor bu emziği