simgc Adetin 3 gün geciktiğiyse geç döllenme olsa da çıkar canım benimde geç döllenme olmuş hamileyim 1 gün gecikmişti benim de adetim düzenliydi ve çok net bir şekilde çıkmıştı öyle olsa bile geciktikten sonra çıkması lazım yani bazen stres hava değişikliği herşeyden olabiliyor benimde düzenli olmasına rağmen gecikme oluyodu böyle durumlarda ama iki üç daha olmazsan testi tekrarla yada bekleme erken gebelik testi al onlar hep doğru çıkıyor hayırlısı olur inşallah 🙏🏻🥰