Baharize Merhaba hanimlar. İdrar kulturunden anlayan birileri cevap verebilir mi ? https://imgyukle.com/i/k5WfAq
Didem24 Baharize Hemsireyim, idrarınızda enfeksiyon üremiş eğer antibiyotik kullanmıyorsanız doktorunuzla iletişime geçin lütfen 🙏 çok geçmiş olsun
Esrakly Asli06671 değerlerin normal diyor canım hangi doktora gidiyorsun bende Rize devlete gidiyorum
Baharize Ben aslinda özele gidiyorum ama testlerimi devlete yaptiriyorum mecburen. Devletteki doktorum Selma Mahmutoglu
Baharize Didem24 Tesekkurler. Tahlilimin cikmasini bekliyordum. Doktorumla gorusecegim. Tekrardan tesekkur ederim.