bahtnurr1 Sametnida bugün ebeye sordum da bebek diyaframa baskı yaptığından da olur dedi canım panikleme
bahar3589 Sametnida cuma itibariyle 4. Günüm zor balgam çıkarıyorum ciğerlerimin acısı azaldı gibi inşallah böylelikle atlatırım dün sezeryan oldum öksürmek çok acı veriyor siz nasıl oldunuz ilaç verdiler mi
Sametnida bahar3589 allahim safi adi ile size herkeze bana ve esimede sifa versin. 😔 Benim de Öksürük var nefes darligi var coraspirin kullaniyorum birde hamilelik vitaminlerimi Bol bol da sivi ve meyve 🤲 Allahim sifa versin insallah hemenn kurtulursunuz
bahar3589 Sametnida inşallah bana balgam sökücü birde öksürük surubu verdiler çok zormuş gerçekten de Allahım şu mübarek gecede şifa versin el açan kullarına inşallah inşallah inşallah