baharelifbbasdag Kızlar 20 haftalık olduk bebek arada hareket ediyor ama hıçkırık mı hareket mi nasıl ayırt ediyorsunuz?
Miniminakliya baharelifbbasdag Ben hickirigi 30. Haftadan sonra hissetmeye basladim canim yanlis bilmiyor isem hickirik icin erken harekettir bence 😍🥰
Civcivimm35 baharelifbbasdag kalp atışı gibiyse hıçkırık oluyo hareket edince ya tekme gibi yada sertleşme oluyo bölgede
yildiz_07 baharelifbbasdag Hıçkırık 30. Haftalara doğru hatta bazen 30. Haftadan sonra oluyor diye biliyorum hissettiğin bebek hareketleridir canım 😊
baharelifbbasdag Miniminakliya Ya benim ilk hamileliğim bilmiyorum nedir diye yani tarifte edemiyorum şuan 😂😂
baharelifbbasdag yildiz_07 Öyleyse ne güzel kelebeğim güzel kıpraşıyor 😊 hergun bir kaç kere hissediyorum ama daha çok akşamları gündüz uykuda herhalde 🙄
Miniminakliya baharelifbbasdag Benimde ilk 😇 ama hickirik bi kac saniye arayla kalp atmasi damar atmasi gibi oluyor bariz biliyorsun hickirik oldugunu yani uzun suruyor 2-5 dk arasi suruyor🥰🌸
yildiz_07 baharelifbbasdag Evet canım genelde gece hissedersin gündüzleri uyuyorlar birde geceleri sessiz ve karanlık olduğu için uyanıyorlar gündüz etraftaki sesler ninni gibi geliyor sanırım bebeklere 😂
Civcivimm35 Feyzanne Ben de 32 haftadayım normaldir bence geriyodur kendini ben de de oluyo sertleşme hatta bazen çok canımı yakıyo öyle yapınca ovalıyorum hemen yumuşatıyo kendini miniğim 😊
Aslihn07 Peki karında kalp atışı gibi yani yüksek nabız hissi ne oluyor kızlar :) 22+4 hareketlerini fazlasıyla hissediyorum ama bu karnımın gup gup atması ne demek 😂
mylittlepony Merhaba bende 18 haftalık hamileyim en son 2 gün önce hissetmiştim bidaha hissetmedim böyle olması normal mi birde karında mı hissediyolr kasıklardamı ilk gebeliğim olduğu için anlayamıyorum