Gokce91 40 haftalık oldum artık Doğum yapmak istiyorum ama Bebek daha kanala girmedi, çapraz duruyor. Sizce ne yaparsam doğumu başlatırım
Maman-M-E Gokce91 doğum başlasım diye nerdeyse herşeyi yapmışınız. Tampon pede karanfil yağı damlatıp vajinanıza yerleştirin . 😄Almanyadaki bi kadının doğumunu böyle başlatmıştı hemşire tavsiyesiyle
perilice123 Gokce91 alıştıra alıştıra yaptım. Önce tutunarak yaptım. İlk gün 5 yaptım ertesi gün 10 derken 40a kadar çıkardım ama günlük 20 yeterliymiş.
Gokce91 Ayrıca korunmasız ilişki de yaşıyoruz, ahududu yaprağı çayı da içiyorum hatta Melisa çayı da, perine masajı da yapıyorum 😅 ben daha ne yapayım
derya46 Gokce91 tam o kiloda dogmayabilir canim benim de kilosu 3 kgamdı şuan kac bilmiyorum inşallah dogumumuz normal olur
Seref Gokce91 merdiven inip çık sürekli. Benim kanala inmediği halde açılmam oldu sürekli merdiven inip çıkmaktan.