Sibel74 İyi akşamlar hanımlar ben 1 aylık hamileyken korana aşısı vuruldum ama hamile olduğumu bilmiyordum bebeğe Bir zararı olurmu doktora sormayı da unuttum aranızda bu durumu yasayan varmı acaba ?
Sibel74 Çok şükür sizde birsey olmamış korktum bende daha benimkide küçükmüs vuruldugumda 7 haftalikti smdi 13 hafta teskur ederim iyi aksamlar