asliiyorgunn dikişlerim geçsin diye sürekli yürümeye mi çalışsam, ödemim insin diye yatıp ayaklarımı mı diksem bilemedim ki🤷🏼♀️ kuzum iyiyim çok şükür. Ağrılarım nerdeyse geçti sayılır. Bebekomla alışma süremiz. Erken doğduğu için mememi kavrayamıyor sağıp biberonlar besliyorum mecburen sarılığı yükselmesin diye. Onun dışında ve ödemim dışında herşet güzel çok şükür🙏🏻 senin ne zamandı