Bustagur Haftaya kontrolüm var. 16. Haftam bitmiş 17 ye girmiş olacağım. Devlet hastanesine gidiyorum. Acaba doktor kesin cinsiyet söyler mi? 13 de gittiğimde 1 ay sonra demişti. Tam dolmamış olacak
zgeDenizKaramanAtmaca Bustagur merhaba ben de 12. Haftada gitmiştim doktor anlayamadı. 16 haftalıkken gittik tekrar o zaman öğrendik kızımız olacak Allah nasip ederse :)