h-12345 Kızlar ben 3 aylık hamileyim doktor kese etrafında kanama var dedi başka doktora gittim buğün ben oda kanama görmediğini söyledi kime inanacağım şaşırdım yani
Ilkayy h-12345 ne olur ne olmaz diye progeston kullanın onun yararı var bebeğin tutunmasına yardımcı olur
AdenEva h-12345 benim de vardı ama hiç alttan kanamam olmamıştı. Doktor progestan vermişti ilaç. Bütün doktorlar böyle durumlarda zararı olmaz faydası olur diyor bu ilaç için. Ne olur ne olmaz doktorla görüşüp kullanabilirsiniz bence
gldn065807 h-12345 benim devlette doktorum var kanama alanını birtek o goruyo iki tane daha doktora gittim yok görmüyorlar kadın bana bile gösterdi bak burası diye var dediyse bence görmüştür canım
h-12345 Deniz2961 hiç olmadı kese etrafında var demişti doktor progeston 3 tane gece vajinadan kullanıyorum