_RainBow Merhaba bi kaç konu açtım fakat pek yazan olmadı bende içimi dökim dedim 😅6 sene önce kanuni sultan süleyman araştma hast doğum için gittiğimde beni şişli etfal araştırmaya sevk ettiler omkadar kötü davranıyorduki herkese hemşireler asistanlar zaten uzmanlar bi geliyordu bidaha zor görüyordum en son çatı darlığından sezeryana aldılar sezeryana giren ekip çok iyiydi şimdi haklarını yiyemem ama aklımda hep kötü şeyler kaldı. Şimdi burda doktor arayışındayım özel hastanelerin yeterliliğini bilemiyorum sezeryan konusunda iyi bi doktor önerisi istiyorum esenyurt çevresi olabilir yardımcı olursanız sevinirim ikinci sezeryandan çok korkuyorum güvenebileceğim bi hastane ve doktor istiyorum
Burcu59 Reyap hastanesi Diler Koyuncu kesinlikle öneririm. Bende 8 gün sonra sezeryan olacagim olduktan sonra da görüslerimi yazabilirim sizin icin. Ama hastaneden ve doktorumdan cok memnunum
_RainBow Burcu59 lütfen yazarsanız çok sevinirim hayırlı güzel doğumlarınız olsun inşallah bu ismide yazdım bi kenera teşekkür ederim