Hamilelıkte corona olanlar süreci nasıl atlattınız? Nasıl beslendiniz neler içtiniz, yasak olan şeyler varmı ? Ben mesela Zencefil, bal limon ve biraz nane koyup çay gibi içiyorum. Sütle bal yapıp içiyorum, bol meyve tüketmeye çalışıyorum özellikle mandalina yiyiyorum C vitamını açısından. Başka geçirenler önerilerınız varmı?