ceyliiiiii Ben akıntı sanıyordum ama şu geliyormuş bende şüpheleniyordum ama az az geldiği için emin olamamıştım😄 bir anda bosalirsa hemen gel dedi kanama olursa gel dedi bakalım zaten 2 3 cm arası açılma da var bebek kanala da girdi ama Sancım yok hala bekliyor bebiş😆 artık gelsin ya yoruldum yürüyemiyorum bile çok baskı yapıyor