busra5501 Hasan İpek için çok iyi ilgileniyor falan dediler ama ben hiç memnun kalmadım randavu saatim 10 sa 11.20 de falan içeri alıyor eski hastaları giriyor yarım saat duruyor benim düşük tehlikem var çok boş konuşup saçmalıyor 5 dakikadan fazla içerde kalmıyor 2 defa aynısı oldu bende artık gitmem dedim haklı olarak tabi.
Ferhat Erol u da bir çok kişi önerdi evime de yakın o yüzden bir denemek istiyorum