gulsahtekn Tubilokko kızlar bi sorum olacak 7 haftalık hamileyim 3. Gebeliğim az önce hapşırırken sezeryan yerim bıçak kesilmiş gibi acıdı başınıza geldi mi hiç
Aysenbircan Kumpr biz de 6+6 yız ikizlerle … Allah inş sonuna kadar sağlıkla sürdürmeyi ve sağlıkla kavuşmayı nasip eder🙏🏻
Burcuamine Kumpr benim de ,4+3 cuma günü keseye bakicak doktor beta değerim normalden fazla çıktı birde adet öncesi de yüksekti acaba sizin nasıldı nasıl anlaşıldı ilk ikizleriniz benimde olabilir mi diye soru işareti kaldı kafamızda canim☺️
Fatmanur21 Bende tam 6 haftalık kan testi verdim bugün yarın kan değerim çıkacak inşallah dış gebelik değildir kan değeri normal çıkarsa pazartesi kalp atışını duymaya gidicem
Kumpr Burcuamine benim adet gecikmem olmadan beta değerim 308 di 5 haftalıkken keseleri gördük 🤲 Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🤲